10 Ekim 2007 Çarşamba

'Ortadoğu çıkarlarımız zarar görür!'

Bu akşam Türkiye saati ile 20:30’da Temsilciler Meclisi’nin ele alacağı sözde soykırım yasa tasarısı görüşmeleri öncesinde ABD Dışişleri Bakanı Rice’tan tasarıya açık tepki geldi. İşte Rice’ın açıklamaları…

/ görmez ne gerek var gelirime , cok derinden sarmalar bu lakırdı seni. deliyim. dengeliyim. der geç. gör konuyu.. yuıkarda allah var belediyelerim var. deliyim. delleniyorum


'Ortadoğu çıkarlarımız zarar görür!'

ABD Dışişleri Bakanı Rice tasarının geçmesi halinde sonuçların ABD’yi Ortadoğu’da olumsuz etkileyeceğini belirtti. ABD Savunma ve Dışişleri Bakanları red oyu istedi.

Haber devam edecek...

/ yol var. dengeliyim. derinim. dengeliyim. deriniz. zaten oldum olası sevmek. zalimi. zalimsin. zakarım..
Gözden geçireceğiz
Afrikadan neler aldık
neler belediye.
Neler yargı.

Çok ukala.
Çok derin.


/

SAddam ne diyor
Ben kalın bir makara duydum derinden. SAllarım.

Amerikadayım
Gayet rahatım.
Hangi pezevengi öldürdüler bilmiyorum


Firarisinnn.

Sakınırım
Öç al. Medeni insan vur.
SAygılı ol
Karınlık ol
E ticaret al.
SAygılar bizden..
Ermeniyiz doğğ. DAddddaddddddd.
Arı sokarım
Karınım
Kel alaka
Karanlık kollan
kuş olcan
karambol

Çok ayık
Karanlık
E kolay
olağan
alık alık kalınlar
Karanlık.
qwqwqwqwqwqwqwqewqweqwqweqeqwq qw qwq qwqw qwq q qwqwqw qw qwqw wq wqwqwqwqwqwqwqw qwqw qwqw qwqw qwwqw qwqwqw qwqwqw qwqwqw qwqw qwqwqwqw qwqwqw qqwqwqwq qwqwq qwqw qwqw qwqwq qwqwqw qwqwqw qwqwq qwqw qwqwqwq qwqw qw qwqw qqwq qwqwqw qwqw qwqwq wqwq qwqwqwq qwqwqw qwqwqw qwqwq qwqw qwqwq qwqwq qwqw qwqwqw qwqw qwqwqwqw qwqwqw qwqw qwqwq

Related Posts with Thumbnails

Bu yazıya Not Ver !


Get your own Chat Box! Go Large!

Nickinizi Değiştirmek için Kendi Nickinize Tıklayın !!!

Film izle komedi komik