6 Ekim 2007 Cumartesi

Vergi gelirleri düştü, denetim iki katına çıkıyor


Maliye Bakanlığı, vergi gelirlerindeki büyük düşüş nedeniyle denetim elemanlarının sayısını ülke genelinde iki kata çıkarma kararı aldı. Bayramda eğlence mekânları ve şekercileri yoğun denetime tutacak olan Bakanlık, bayram sonrasında tüm sahalarda iki kat denetim yapacak.

/ yay satt . karanlık . kolay olay. ilgilen . çevre ükleler. ıj. ok . ol . ol . ol . ol . ol. ol. ol . ol . ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol.

çok medeni . merkep. öç al. çık yukardan vur. akıllandım . akarım . kalın dava. çok kalın makael . çok ukde. ok . ol . ol. ol. o.l ol. ol. ol. ol. ol . ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol .ol. ol. ol. ol. oıl. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol .o l.o l.o l.o l.o l.o l.o l.o l.o l.o o. ol. ol. ol. ol .ol .ol .ol .ol .ol .ol .ol .lok. ol .


174 milyar YTL'lik öngörüye karşın 168 milyar YTL vergi gelirinde kalan Maliye, vergi denetimlerinde yeni dönem başlatıyor. Ülke genelindeki tüm vergi birimlerinde çalışan saha elemanlarını iki katına çıkarma kararı alan Maliye, vergi daireleri içinde kaydırma yapacak. İçerde çalışan bazı elemanları da sahaya çıkaracak olan Maliye, böylece vergi denetimi yaptığı işyerlerinin sayısını da ikiye katlayacak.

zikturmeyin. üretim ne alıyor. ne kadar üretebilir. gizemmm. ne kadar satıryoç. çölll. herkez medeniyet. gizlisi saklısı kalsın . madara ol. makale ol. çok derin sert. hammaddeden başlar. vızır vızır. üreten. üreten . üretim . deli parca harcıyoz. çok hammedde az ütüle. çok derinlerde var ol . ol .ol. ol. lık lık .kollanıyorum . imana gelin . git. ol. polis. makara. üretemiyrom.

madem eski teknik. kredi bul . makael ol. türk robotları destek. türk üretim malzemeleri destek
..
üretim al. zengin ol.

kalın konu. çok kalabalık ordu . heker. sker. eğlen. krediv er üretimden zengin olsun olalım kalın konu . ol .ol. o.l ol. ol. ol. ol. ol. ol. ol .oıl. ol. ol. ol. ol. oıl. ol. ıol. ll.lllllll..

vergi veremeden iflan edersen konu bul. baskası edemiyorda olay. rekabet öngör. kalite öngör. destek çıkış
yenisanayiler.

yeni medeniyerle. cok cıkıcı . çok derin dert. çok mekele. makattan aldım . çok konu olay . çok derinler sartlanıyor. çok deli makara . ali ilaslan . aliilasaln . ali ilaslan . ali ilaslan . ali ilasaln . ali ilasaln . alii ilaslan . ali ilasaln . ali ilasln . aliilasaln . ali ilasln . makara . evlilik . öç al . öç al . aö . öç al . deli makara . ali ilaslan . çok denir. dengele. çok medeniyim . çok oldun . çok medeniyiz. çok medeniler. öç al. öç al . öç al. öç al . öçal öçal öçal öçal öçal öçal öçalö çal . alık akıl akılıyım . deli makara . ali ilaslan. özer özfill. kalın klon ol. kalın klonlanırım . ermeniyim . iyiyiz .deliyiz . deriniz. deriniz .tertipliyiz. harika cevap. ermeniyiz. ermeniyiz. ermeniyis. çöl .çöl .çüşşşş . çok üşüyorum . çok ermeiniyim . çok ermeni lak lak lak . nasıl kim oldum . kalın konu al. kalın karak . kalın kolan . karalamalı bunu . ali yardım etti. karalarım asilim . curcuna .sevivon a gelcem
çok makael yazılacak
çok karalık .. çok ukala . çok derinim. çok mayık . çok akıllıyım . derinim. çok dertliyim. öç al. makara ol. makael ol. derin kuyu. derin kollanıt. öç al. öç al öçal öçalö çal öçal öçal öçal öçal öçal öa. iş üryannn. deli makar ol. alık laık makara. ali yardım etti . çok şekil verdim . çok derinim. çok melekerlim var. duyuyoruz . ermeniyiz. ermeniyiz. ermeniyiz. ermeniyiz. ermeniyiz. ermeniyiz. ermeniyiz. itaat ettim . kuruntuluyum . kusursuz ali .allah . makara ettim . kel alalk . derin kuyu.. öol öç ol. öç al. öç al öçalö çal öçal öçal öçal öçalö çal. çöll . işüryan . deli makara . ali yardım . deli gördüm . gövde gösterisi ol. kalın konu ol. kalın makara ol. makkatn aldık . deli makara al. ali ilaslan . ali ilaslan . ali ilaslan . aliilaslan . ali ilaslan . ali ilaslan . ali ilaslan . ali ilaslan . ali ilsaln . ali ilasalm .
lan yeter artık uyuz coocuk . kol lan makra ol. makael eol . ol . ol .ol.ol.ol.ol.ol.ol.ol.o.lo.lo.lo.l.olo.l.ol.ol.ol.o.lo.l.ol.o.l ali ilaslan. deli makarayım itaat ettim cok deliyim . çok medeniyiö . çok medenit . medeniyim . çok ölüm kokla . alf. doğar. ermeniyiz .ermeniyiz. ermeniyiz. ermeniyiz. ermeni kutyar. taraklıyım . ermeniyim . ermeniyiz. ermeni sultanlar var .deli makara. ali ilaslana ver. belediye . der. gelirim. derilirim. deliririm. derilirim . derilirim. derilirim. derilimi. derilirim .ermeni sultanlar cevap yaz. çok makael . çok adil . çok yardım . çok ukala . cok delirtirim. çöl .çöl .çöl .çöl .çöl .çöl .çöl .çöl .çöl .çöl .çöl .öl öç aol . iş üryan . deli makael . ali ilaslan ali ilaslan ali ilasaln ali ilaslan ali ilaslan ali ilaslan ali ilasaln ali laaslan . çok makara . çok ali . çok adil yardım . çok çankaya . çok möedeniyt . çok adil cok yardım . çok makara .çok adil yardım . çok ölüm kokla. çok ali ilaslan . makara . ali ilaslan . şok şol vur deliritim. deli vurgun . deli yök . kölem ol. karanlık . çok karanlık . çok oluyor . çok oluyor. çok oluyordu . deliritirç denerim . deneyim . dengelerim . ukala . akılanıtı. iş üryan . deli makara. şahin bakık. kık . kık . kık . kık . kık . kık .kık .kı k . lık lık lık lık lık lık lık lık lıkl ıkl ıkl ıkl ıkl ıkl ıkl ık lıkl ık lık lık kıll kıll kıll kıll kıollll kıolll kıolll kıolll kıoll kıoolll kıoll kıool kıoll kıoll kıoll kıoll kıolll kıoll kıolll kıolll kıolll kıolll kıolll kıolll kıolll kıollll kıolll kıolll kıolllk ıolll kıolll kıolll kıoll lok lok lok lok lokl okl okl okl ok lok ol iş üryan ermenisin tamam . çok kalın yalın kıll . kıll .kıll .kıll .kıll .kıll.kıll. ermeni zulk . kol zoka. ermeniyiz zıll. olk kol lok...


ÖNCE BAYRAM MESAİSİ

Vergi denetimlerinin yoğunlaştırılması çalışması kapsamında ilk hedef Ramazan Bayramı olacak. Bayramda çalışacak olan vergi denetmenleri eğlence yerleri, oteller, restoranlar, şeker ve çikolatacılara ağırlık verecek.

Bayram sonrasında ise büyük vergi denetimi başlayacak. Bu denetim için risk analizi çalışması başlatan Maliye, vergi kaçağının yoğun olduğu sektörleri öne alarak denetim yapacak.

(ANKA)

Related Posts with Thumbnails

Bu yazıya Not Ver !


Get your own Chat Box! Go Large!

Nickinizi Değiştirmek için Kendi Nickinize Tıklayın !!!

Film izle komedi komik