24 Haziran 2007 Pazar

Ex- müslümanlar komitesi saldırganlaşıyor!

Ex-müslümanlar, Küresel güçlerin İslamofobi yaratma hareketinin en önemli aygıtlarından biri haline geldi... Avrupa'da tarafından el üstünde tutulan ex-müslümanların, yeni yıldızı Hırsi Ali'nin papucunu dama atacak cinsten! İşte Ehsan Jami ve İslam'a yaptığı çirkin saldırı! iyibilgi özel- Hollanda


Ex- müslümanlar komitesi saldırganlaşıyor!

Holanda'da İşçi Partisi'nden (PvdA) İran asıllı Ehsan Jami, Trouw gazetesine verdiği demeçte Hz. Muhammed'i Bin Ladine benzetti. Ex-müslümanlar komitesi kurucusu Jami Kuran'ın okunulduğunda Hz. Muhammed'in adeta bir kriminele benzediğini söyledi. "Eger Muhammed şimdi yaşasaydı onu Usama bin ladin ya da Saddama benzetebilirdik" diyen Ehsan Jami peygamberimiz için şu sözleri söyledi " Korkunç bir adam, güzel söz söyleyen, ama arkandan hançeri sokabilecek birisi. Ona karşı olan saygım ve sevgim nefrete dönüştü."

13 sene önce İran'dan ailesi ile birlikte Hollanda'ya göç eden Ehsan Jami Müslümanlarla bu konuyu konuşmanın tabu olduğunu ve Müslümanların en büyük problemi kendi dinlerine karşı kritik veremediği olduğunu belirtti.

Havva Likoğlu-Hollanda


/
kücücüksün . seninle yıldızım barışmaz . Ama öldürülmeye değersin. Başka bir değerliliğin var mı? kiminlesin? Tedbirsizsiniz.

Amerikalılar. Ya cehenbene gidini ya da cehennemi sizin ayaklarınıza getirelim.
/

Üsame bin laden ne demiş. Bırakın da alkışlayayım .
bill clinton ne demiş. Hayret yutkundum .
usame bin laden ne demiş. Lakayt bir korun .

Ak sakallı dede ne diyor. benim işim var ilgilendirmiyor beni.

mustafa kemal . Hiram ustanın götün ekazık çakmak lazımmış . İbne kemalizm ciler bir düerteleyim sizi ben. karmaşık bir kurban .

ismet paşa ne diyor. puşt bir kurbanmış. benim yaralı götüm 3 tane kurbanı kaydırır çüğ

Related Posts with Thumbnails

Bu yazıya Not Ver !


Get your own Chat Box! Go Large!

Nickinizi Değiştirmek için Kendi Nickinize Tıklayın !!!

Film izle komedi komik